IKLAN

Monday, March 16, 2009

detik-detik itu.......Masihkah kau ingat?



Dia yang bernama suami->He is the person who has supported me a lot throughout my life.hahahha.. I have no idea what should I write about him...Biar la simpan dalam hati saja.
I never thought that from kenal2 gitu2 aje, it will end up with marriage.
Yer laa,suami dah dikira super senior,6 tahun bezanya.Mula2 kenal dulu,(takut) la jugak,sebab I ni nakal+ giler2 sket....and suami plak(for those yg kenal dia,die boleh dikatakan seorang yang beradab..hehehhe..tomaninah sket..
Sambung cerita first I serius dgn suami Of course the thing that I would not forget for the rest of my life, the night before Ramadhan, he said that he want to meet my parents. It sounds like he is trying to hint me. Ahahaha,malunya... Ya,malu dalam suka for sure! ihiks. From the beginning, I knew my husband "like" me,so do I. Tapi tak berani nak mengharap, sekadar tunggu dan lihat. Andai ada jodoh, ada laa, andai tak ada, tak apa laa... Alhamdulillah,segalanya dipermudahkan...
Nanti I sambung lagi next entry k..

No comments: